life of alajza

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Usch detta ogillar man

Av Alajza - 15 augusti 2010 14:22

      


Snart ska jag åka hem till Örebro, Suck..

Och snart börjar plugget igen.. Men snacka om att skönt

att få en ny klass , ( inte vara elak nu Alajza, men sanningen, skönt

att slippa en person, usch HATE!   ) 


Och snart ska jag ha min feeest , Det kommer bli guld,

Sen fyller jag år snart men det ser jag inte fram imot, börjar känna mig lite gammal nu men men , bara ingen nämner nuffrerna så är det okej       HAhah


Och samma dag som jag fyller ska jag till tandläkaren, gaaaa,   

det ogillar man, men jag blir ju kallad efter 2 år, och jag har ju faktiskt bra och vita tänker vilket jag är stolt över . 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alajza - 27 februari 2012 12:44


Jag har en anna blogg för er som inte har sett det än, klicka där , för att komma till den - > Alajza Sen kan ni passa på att rösta på mig , gå in på min nya blogg o läs mer :) PUSS       ...

Av Alajza - 15 maj 2011 16:32

Har jag fortfarande läsare kvar är? Ville bara slänga in ett inlägg att jag bloggar nu mera hos  http://scandalbeauties.com/bloggar/alajza <- klicka där så kommer ni direkt till den bloggen..      ...

Av Alajza - 16 augusti 2010 23:26

Idag har jag vart ute och gått en del, vart lite vänder fram och tillbaka från ( inget ni behöver veta   ) Sen har jag tecknat lite, love it! Och nu ligger jag i sängen och ska snart sova, ska upp tidigt i morgon för ska fixa lite saker..   Och...

Av Alajza - 15 augusti 2010 14:21

Av Alajza - 14 augusti 2010 11:16

Igår var jag på knattespeedwansay med min pojkvän, hans bror, och en vän til familjen, Och det var jätte kul och titta på, har aldrig sett knattespeedway förut..   Sen hände en liten grej, Jag blir getingstucken på fingret    Min allra första...

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards