life of alajza

Alla inlägg under januari 2010

Av Alajza - 30 januari 2010 15:00

Gårdagen var kanon kul och vi hade det trevligt,

blev att förfesta hos simone med lollo:)

jätte trevligt:)  och idag är det 5 månader med min

älskling .) grattis till oss<3

idag ska jag hem till davis´s bror som fyller 23 i morgon,

stort grattis till han :)

Nu ska jag hoppa i badet och bara njuta av livet,

byebye,

ps,jag älskar dig davd<3


Lollo och jag :)

  

Och idag är det 5 månader med min unarbara älskling<3

  

Jag och Simone

Lollo och Simone

   

Lollo och Simone

  

älskling,Lollo och

Simone  

Lollo och Simone

  

Jag och John, Gud var kul det va att träffa dig igen,

sjukt länge sen man såg dig :)



  Lollo och Simone


Tack för en underbar kväll <3

Av Alajza - 28 januari 2010 21:00

Nu har jag städat klart, och jag städade bland mina skor,väskor och bälten.

Jobbigt, men nu är det klart, äntligen.

Nu har jag precis badat och fönat håret, imorgon börjar jag 5 över halv tio, så jag behöver inte kliva upp så tidigt :) Och jag vill passa på att säga grattis till min underbara kusin som fyller 15år idag. :)<3


                         

Av Alajza - 28 januari 2010 17:54

Justmealajza.

Nu ska jag stända min våning, sen ska jag sätta mig och tränna:D

så jag kommer in och skriver mer sen när jag har tid, slänger in en liten

text medans jag kan :).


  

Av Alajza - 27 januari 2010 22:26

så här såg jag ut i

augusti -09  

 

  

efter bara några månader såg jag ut så här, eller jag ser ut så nu.

  

    

Av Alajza - 27 januari 2010 22:10

Efter skolan så gick jag och träffade Lollo  vi gick till mc och tog något litet att äta, snackade skit och hade det trevligt, alltid lika roligt att träffa henne,

efter det så åkte jag hem och strax efter det kom älsk hem till mig.

och filmen vi såg idag på bion var väldigt , :) ( alvin och gänget ). Flickorna är ju så grymt gulliga ^^,

nu ska jag hoppa in i ett varmt bad ov njuta, ska tvätta ansiktet också;P väldigt noga med det.


Av Alajza - 27 januari 2010 10:56

hello


Nu har jag svenska och läser om vad man får skriva och inte skriva.

Idag ska jag på bio med älsk :) och  i mogon ska jag städa mitt rum ahha det ligger tpy kläder överallt och på frdag ska jag ut på krogen med några vänner. det ska bli trevligt, hoppas min älsklng följer med ut , vi har aldrig vart på krogen tillsammans men ändå har vi vart tillsammans  i 5 månader :) Hoppas:D

har lekttion fram till tio i tolv, jag är jätte hungrig, hoppas det blir god mat i skolan idag.


just nu skriver vi om vad som är det viktigast att skiv i en text,

och det jag har läst är att man allitd ska börja med det viktigaste och det som intresserar och kankser överrasklar många männsikor.

det är kul att läsa om allt detta för då vet man mer vad man får skriva

och men inte får skriva, :)

så det är ju jätte bra att läsa allt detta så man inte gör något så man kan få böter eller fängelse :P :)


Och jag har bestämt att jag ska bli blond igen :D

    

Av Alajza - 26 januari 2010 21:18

jag älskar dig.

Vad jag än gör så finns du där, Du finns där för mig och ställer upp och hjälper mig.

Du är en såndära kille som alla borde ha, men jag har tur, tur att jag fick dig.

ingen jag har mött har vart så okrossbar ärlig mot mig, jag njuter av alla dom dagar vi spenderar tillsammans , Jag var nära på att ge upp men sen kom du, du tog mig till en plats som jag aldrig har sätt, du visade mig kärlek och respekt, Du ger mig den värme och den kärlek jag behöver, utan dig nu så vet jag inte vad jag skulle göra. du förändrade allt i mitt liv, Du fasnade för mitt tycke jag älskar dig sjukt mycket. du är den bästa jag vet, du är mannen i mitt liv.

      

Av Alajza - 26 januari 2010 20:54

Ibland får jag den dära kännslan att jag bra vill flytta från svergie och aldrig mer komma tillbaka. jag vill ha sol och värme nu, hatar när det är kallt och blåser.

Tänk att få ligga på den gröna gräset och bara njuta av värme och livet.

och kankse en iskall cola bervid sig, och trevligt sällsakap,

det hade vart gött just nu,

sitter med jacka och hela kitet på mig för det

är 16 grader i min ''lya'', jag har sån dära värme grej

som sitter på ut sidan och den har fryst så jag måste blåa in KALL LUFT

för att den ska tina upp,  värmen åker ut då, så om typ några timmar så ska jag öka graden , då jävlar ska jag trycka på fullt :o skiiitkallt :O hur ska jag överleva natten.;'(    hjääälp kommer döö av kyla.

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards