life of alajza

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Alajza - 16 augusti 2010 23:26

Idag har jag vart ute och gått en del, vart lite vänder fram och tillbaka från ( inget ni behöver veta   ) Sen har jag tecknat lite, love it!

Och nu ligger jag i sängen och ska snart sova, ska upp tidigt i morgon för ska fixa lite saker..


Och nästa vecka smäller det , för då ska jag ha party hos mig sedan vidare till krogen så jag ser verkligen fram i mot det, ska bli grymt kul,

Dom som behöver vägbeskrivning hem till mig , ring* den 27 då så fixar vi det.


Min dator har cpa sig eller den har vart så ett tag nu , Jag kan inte ladda upp bilder för då fuckar datorn sig så jag måste omstallera om hela datorn ;O

uuuusch allt kommer försvinna , men får lägga över allt på min andra ;)

haha har två datorer och jag klagar över att en har cpa sig ;)


Men faktiskt detta är min favorit dator, så måste fixa det snabbt ;o


aaah vet ni vad jag kom på ;d, jag har inte använt min andra dator på ca 4 år

så undra om det ligger några fula bilder på mig i den ;d kankse ska slå på den och kolla , nu vart jag bra nyfiken, så tror jag ska göra det :D


Men ska fixa lite inför kvällen nu, ska sova nu, ska ju upp tidigt i morgon som sakt . pusss länge =)

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards