life of alajza

Alla inlägg under april 2010

Av Alajza - 29 april 2010 18:58

Detta är bilder från min 18-års förfest , ( blir 19 i år ) så dom hära är ett år gammla.

 

Och dom hära har legat på min gammla mobil som varit trasig.

 

Min lilla syster sprang runt och tog kort:P

 

                                     

 

Av Alajza - 29 april 2010 18:46

Hittade min mobilsladd till min gammla mobil, och tittade just på bilderna som låg på den, gaammmla ;p



      Vem fan tar kort på en snigel 0_o - Jo jag XD HAHAH                    




Jag ser INTE ut såhär nu för tiden ^^

Av Alajza - 29 april 2010 18:12

  


Nu sitter jag och i köket och håller Hampe sällskap för han äter.

Snart ska jag städa lite, usch lite stökigt..


Imorgon blir det party ^^,

Av Alajza - 28 april 2010 21:52

Har glott på tv en stund nu och tänkte snart lägga mig, för jag ska upp

halv 6 i morgon, börjar kvart övet åtta ., suck ,

Nu är sommarjobb fixat , så nu behöver jag inte oroa mig mer för det.

Snart bokar man in en resa till Paris , shopppping   


        


  


Av Alajza - 28 april 2010 07:28

god morgon

hoppas ni har sovit bra, själv har jag sovit konstigt har väldigt ont i min rygg.


nu ska jag springa ut till min buss :)


  


Av Alajza - 27 april 2010 22:52

        

Av Alajza - 27 april 2010 22:26

Joina och sprid gärna min Facebook grupp Micke maskin i Talang
http://www.facebook.com/pages/Micke-Maskin-i-Talang/118071708218454?ref=ts

 

// Micke.

 han komenterade så snällt så han fick en länkning   

 

Idag ha det vart fullrulle, Började skolan kvart i ett, sen slutade jag vid 4.

Idag har vi börjat med ett nytt moment och nu inriktar vi oss på

funktionshindrande, ska bli jätte kul att få läsa om det.


Åkte till stan och uträttade lite grejer, Sen träffade jag Tobbe & hans flickvän.

Åt lite på stan och sånt, sen drog jag jag hem , och precis när jag hade kommit inför dörren så var det bara att på sig skorna & Jackan igen, åkte och handlade lite med mammsi.


  


Av Alajza - 26 april 2010 23:14

Ny badat och klar, dax att snutta kudde snart.

Imorgon börjar jag kvart i ett, sovmorgon   

efter det ska jag träffa en vän och några mer som är i Örebro.

Valborg närmar sig nu ju :)

Jag har inte planerat så mycket, men det blir

nog att spendera dagen med vänner, dricka och ha det gött:)




Bloggläsarnas fråga.

Har du planera din dag?

ska du göra något speciellt?



  


Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards