life of alajza

Alla inlägg under juni 2010

Av Alajza - 29 juni 2010 20:09

Idag har jag vart på stan med Denise och shoppat hela dagen,

och hittade EN klänning som jag blev allvarligt kär i, så den hämtar jag ut i morgon,

sen hittade jag ett par jätte häftiga örhängen, jätte stora men heta ;)

I morgon får ni se hur dom ser ut ,


Och snart ska jag cykla för att möta Dessie för att ta några öl med henne,

jättte mysigt, speciellt när det är sånt här fint väder ute :)




  


Av Alajza - 28 juni 2010 19:39

Kanon väder ute idag igen så blev att sola och njuta.

Satt med vattensprutarn och sprutade vatten när det vart för varmt.

och Akita skulle bara äta upp den, haha såfort man sprutar vatten

så kommer hon och sa ha allt i munnen , och om man inte spruta

på henne så skulle hon slika på benen! Och ändå så hade hon en

vatten skål som stog med iskallt vatten, och mitt var halft varmt

för den stog i solen, knas hund, men gullig.


och jag vet jag är lite ego. men jag älskar min mage ^^


           ^


Denna bild älskar jag bara, fick bara en knas ideé att ta en sån

bild, men jag tyckte den vart fin (:

Av Alajza - 28 juni 2010 19:35

Idag har vi stått och tvätta rent hela polen och nu har vi börjat fylla den, så snart blir det att ta sig ett dopp ;D


     

My,Hampus & ida på bild, 

Av Alajza - 28 juni 2010 19:27

  


Jag älskar naglack, det kankse ni inte visste? ;D.

Har en full väska med bara naglack, och jag älskar staka färger, 

Här är bara 6 av dom 1000 olika färgerna jag har ,

Jag är lite smått beroende (a)

Av Alajza - 27 juni 2010 22:43

  


Dagens kläder,


Shorts ; bikbok,

Linne ; H&M.

Av Alajza - 27 juni 2010 17:28

Hello ^^,


Har inte vart vid datorn sen sist jag blogga ungefär.

Spenderar min kväll i går med Carl, jätte mysigt

''råkade'' somna hos hon, haha ;) Men det var värt det för

vi hade en toppen kväll/natt tillsammans. Tv & lite myspys ;)


Synd att han åker från örebro idag, och inte kommer

tillbaka på en vecka ca :/.


Menmen, På onsdag så ska jag shoppa med min gulliga Dessie

som aldrig svarar mobilen för hon inte känner igen mitt hem nummer ;)

och ändå så har vi känt varandra snart i 2-3år .


Idag har jag legat ute i solen och känner att mina kinder är lite brända

men sånt får man stå ut med nu när det äntligen är sommar, ^^


Och jag måste verkligen ta och rensa mitt rum ;o

har så mycket saker som jag inte använder , men det gör

jag när det är dåligt väder ute ^^, (Y)


Nu ska jag upp och sola vidare medans den är framme =)

pusshejs

Av Alajza - 26 juni 2010 18:19

  


Min Medusa är nu borta. Blir nog bäst så^^,  

Av Alajza - 26 juni 2010 16:35

              


Igår så var jag med Carl, så mysigt, Senare så kom Liv hem till mig och då så fixade vi oss lite, sen drog vi hem till Casy, sen så gick vi till en kille som hette David och festade vidare, Går dagen var ju okej, men det kunde ha blitt bättre ;) men

hade trevligt så (: .


Ikväll blir det nog att träffa Carl igen , har inga större planer för mig än,

Men onsdag är helt uppbokad med att shoppa ^^,

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards