life of alajza

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Alajza - 26 januari 2010 21:18

jag älskar dig.

Vad jag än gör så finns du där, Du finns där för mig och ställer upp och hjälper mig.

Du är en såndära kille som alla borde ha, men jag har tur, tur att jag fick dig.

ingen jag har mött har vart så okrossbar ärlig mot mig, jag njuter av alla dom dagar vi spenderar tillsammans , Jag var nära på att ge upp men sen kom du, du tog mig till en plats som jag aldrig har sätt, du visade mig kärlek och respekt, Du ger mig den värme och den kärlek jag behöver, utan dig nu så vet jag inte vad jag skulle göra. du förändrade allt i mitt liv, Du fasnade för mitt tycke jag älskar dig sjukt mycket. du är den bästa jag vet, du är mannen i mitt liv.

      

Av Alajza - 26 januari 2010 20:54

Ibland får jag den dära kännslan att jag bra vill flytta från svergie och aldrig mer komma tillbaka. jag vill ha sol och värme nu, hatar när det är kallt och blåser.

Tänk att få ligga på den gröna gräset och bara njuta av värme och livet.

och kankse en iskall cola bervid sig, och trevligt sällsakap,

det hade vart gött just nu,

sitter med jacka och hela kitet på mig för det

är 16 grader i min ''lya'', jag har sån dära värme grej

som sitter på ut sidan och den har fryst så jag måste blåa in KALL LUFT

för att den ska tina upp,  värmen åker ut då, så om typ några timmar så ska jag öka graden , då jävlar ska jag trycka på fullt :o skiiitkallt :O hur ska jag överleva natten.;'(    hjääälp kommer döö av kyla.

Av Alajza - 26 januari 2010 20:39

Hmm, igår försökte jag göra blonda slingor. tvättade håret utan att titta

hur det blev, gick ner och la mig i sägen men somnade , så

när jag vaknade såg jag ut så här :s ahhah lite misslyckat,

Lite rosa,lila,brunt och blont, menmen vad ska man göra ;P

bara att bita ihop och färga om :)


SEXIGT or not!

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards