life of alajza

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Rubrik saknas

Av Alajza - 30 januari 2010 15:00

Gårdagen var kanon kul och vi hade det trevligt,

blev att förfesta hos simone med lollo:)

jätte trevligt:)  och idag är det 5 månader med min

älskling .) grattis till oss<3

idag ska jag hem till davis´s bror som fyller 23 i morgon,

stort grattis till han :)

Nu ska jag hoppa i badet och bara njuta av livet,

byebye,

ps,jag älskar dig davd<3


Lollo och jag :)

  

Och idag är det 5 månader med min unarbara älskling<3

  

Jag och Simone

Lollo och Simone

   

Lollo och Simone

  

älskling,Lollo och

Simone  

Lollo och Simone

  

Jag och John, Gud var kul det va att träffa dig igen,

sjukt länge sen man såg dig :)



  Lollo och Simone


Tack för en underbar kväll <3

 
 
Ingen bild

john carlzon;)

9 februari 2010 20:35

faaaan va roligt det va o träffa dig med:) och fan va vi hada kul på krogen:) måste göra om det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alajza - 27 februari 2012 12:44


Jag har en anna blogg för er som inte har sett det än, klicka där , för att komma till den - > Alajza Sen kan ni passa på att rösta på mig , gå in på min nya blogg o läs mer :) PUSS       ...

Av Alajza - 15 maj 2011 16:32

Har jag fortfarande läsare kvar är? Ville bara slänga in ett inlägg att jag bloggar nu mera hos  http://scandalbeauties.com/bloggar/alajza <- klicka där så kommer ni direkt till den bloggen..      ...

Av Alajza - 16 augusti 2010 23:26

Idag har jag vart ute och gått en del, vart lite vänder fram och tillbaka från ( inget ni behöver veta   ) Sen har jag tecknat lite, love it! Och nu ligger jag i sängen och ska snart sova, ska upp tidigt i morgon för ska fixa lite saker..   Och...

Av Alajza - 15 augusti 2010 14:22

       Snart ska jag åka hem till Örebro, Suck.. Och snart börjar plugget igen.. Men snacka om att skönt att få en ny klass , ( inte vara elak nu Alajza, men sanningen, skönt att slippa en person, usch HATE!   )  Och snart ska jag ...

Av Alajza - 15 augusti 2010 14:21

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards