life of alajza

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Alajza - 6 maj 2010 20:50

just nu ligger jag i min underbara varma säng och njuter.

snart ska jag packa trängskläder tills i morgon.

Börjar ju med ute gympa i morgon, fun^^.


Idag har det vart en såndära onödig dag som man kan radera.

har inte gjort något idag, vart i skolan och dro man hem

och fixade lite saker. sen har jag bara glott på tv.



  

Av Alajza - 6 maj 2010 13:01

Nu sitter jag i skolan och väntar på att engelskan ska börja. Våran lärare är borta idag så vi kommer få en vikarie och ingen vill det, hahah får så hur mycket jobb det kommer bli idag, inget tror jag.

åh jag känner mig duktig idag.. Våran lärare som vi har i BF, var inte på våran lektion så vi hade fått en uppgift av henne som vi skulle lämna på lite senare på dagen, och jag är inte den typen som brukar sätta mig och jobba klart med något, if inte så mycket text som det blev. Det bliv 3 sidor A4, handskriva papper , Men sen skriv jag ner det på datorn och då vart det exakt en sida, så datorn och handskrivet gör en stor skillnad. 


  

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards