life of alajza

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Alajza - 15 maj 2010 23:57

Personligt
Namn: Iza ( alajza )

Kön:  Kvinna

Ålder:  18
Längd: 158-159
Vikt:  46-47

Hårfärg:  mörkbrun

Ögonfärg: blå
Boende: villa
Skostorlek: 35-36

Klädstorlek: xxs/xs

Familj: mamma, styvfar, 2 syskon
Vänner: tillräckligt
MSN: hemlighetstämplat

 Humör:  just nu trött,

Övrigt: PrimaSkinkaJuppJupp


Vänner
Antal: tillräckligt
Välj en vän som...
Du litar på:  Lollo
Får dig glad: Lollo,Fredrick&David
Du skrattar ofta med: lollo,fredrick&david

Är saknad:  några vänner
Du vill träffa: några
Du känt länge: oj det är så många

Känner dig bra:  en mycket speciell persson

Du gjort mycket med: ****,david, Lollo + många mer

Kärlek
Längsta förhållande? ett & halv år
Ditt ex: --

Har du gråtit för att du varit arg?: jaa..
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?: nej.
När grät du senast?:  förra veckan
Har du varit riktigt kär?:  ja,
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte?: Nej, jag säger ifall jag är det.

Menar du det du säger?:  inte alltid


Ditt eller datt
Pengar eller kärlek?:  kärlek
Singel eller förhållande?:  förhållande
Sola eller bada?:  sola
Mobil eller dator?:  dator
Gröna lund eller Liseberg?:  liseberg
Mc Donalds eller Burger King?:  BK
Dans eller sång?:  Dans
Fotboll eller innebandy?:  innebandy
Flyga eller åka båt?:  båt?

Ärlighet
Lovar du att vara ärlig?:  ja
Har du varit kär i din bästakompis?:  Nej

Har du ljugit?:  någon gång i livet.

Har du fuskat på ett prov?:  ja  
Har du baxat något?: ja,
Har du berättat vidare en hemlighet?:  Nej, inte vad jag kan komma på nu
Strulat med någon av samma kön?: naj ,  8D
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet?:  Ja
Har du en hemlighet som bara du vet?:  ehe jaaa,

Resor
har du varit utomlands?:  ja

I vilka länder har du varit?:  norge, danmark,grekland,turiket,bulgarien, snart paris
Har du åkt flygplan?: ja
Tåg?:  ja
Båt?:  ja

Buss?:  ja
Har du bott utomlands?: nej , 8D
Vart isåfall? --

Kan du något annat språk?:  engelska, norka,svenska
Vart vill du åka?: till alla olika ställen :)

Rik eller fattig?
Hur mycket får du i månadspeng?:  haha jag är inget barn ;)
Har du...
Eget rum?:  Japp , mitt privata liv :D
Egen TV?: ja

DVD?:  ja
Dator?: ja

Mobil?:  ja
Telefon?:  ja
Kontokort?:  ja

Över 2000 kr?vem vet ;)
Pool?: ja
Studsmatta?:  ja
Cross/moppe?:  moped. ;D
Pingis/biljardbord?: nää x*D
Jacuzzi?:  Oo
Villa?:  ja
Märkeskläder?: ja
Smink/smycken för över 5000 kr? ja, om inte mer

 

  Skolan
Går det bra för dig i skolan? Sådär
Betyg i ämnen
Svenska: G , tror jag
Engelska: vet inte
matematik: vet inte
Idrott: vet inte, VG?

Måbra,fungera bättre ; VG tror ja.

Estetiskverksamhet; MVG eller  något.
Är du nöjd med dina betyg?: x'
 

Dagens
Kläder?:  bikini, shorts, linne

Smink?:  Nej
Smycken?: , ring,armband, percingar& små örhängen
Humör?:  Bra

Gjort?:  sovit,sola, vart på m-berg,
Göra?: sova snart
Måltid/-er?:   ja ,

Sötnos?: jag?
Älskling? : Min mobil ;)

Av Alajza - 15 maj 2010 23:31

Mina Svarta linser som jag använder ibland när jag går ut =)


    

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards