life of alajza

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Alajza - 6 juni 2010 23:41

Nu ska jag sova lite, I morgon ska jag träffa *****,  och hoppas på fint väder för då ska vi lägga oss och sola och snacka lite skit ^^

vem kan det vara tro? ;)

 




Av Alajza - 6 juni 2010 17:42

Akita trodde hon kunde ligga på mig och att jag kunde sola samtidigt ,

hon är bara för härlig ^^,


    

Av Alajza - 6 juni 2010 16:47

Idag ska jag bara njuta av solen och värmen, eller haha så varmt är det inte som det kunde vara..

Och ja jag är helt utan smink och massa grejs i fejjan, så nu vet ni hur jag ser ut ^^

Idag har jag blandade känslor, både superduper glada och tråkiga.

Det glada får ni kankse veta senare kankse ;)

Det kommer nog upp på bloggen snart   

nyfiken??!!

 

 

Nu ska jag dra och äta men höres sen,



  

Av Alajza - 6 juni 2010 14:29

rubriken säger allt,


Ibland går inte allt som man vill, man önskade att man kunde ställa allt till rätta men ibland så går det inte. men du kommer fortfarande ha en stor betydelse i mitt liv.


    

Av Alajza - 6 juni 2010 11:45

Lite bilder från David´s student,


                

Av Alajza - 6 juni 2010 11:40

Min lilla systers pojkvän tog också studenten i fredags, men var dock inte där när han gick ut, Men min andra lilla syster tog bilder på honom innan han åkte,

och dom hära två bilder nedanför är så himla fina, så kunde inte låta bli att lägga

upp dom , Grattis igen Hampus till studenten.



    

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards