life of alajza

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Alajza - 17 juni 2010 10:01

Jag bär något som ingen annan kommer få bära.


Åh det verkar som att folk är väldigt nyfika vad som händer mellan mig och David just nu , Vi har tagit en pause, med finare ord! Han säger att vi ska fortsätta vara trogna mot varandra, men ändå så är vi singel, får liksom inte ihop det. trogen men ändå singel?! Men en sak stör jag mig hos han eller ja jag vet flera styckna av folk som beter sig lika dant ; Dom säger att dom verkligen inte, opservera INTE! tycker om en persson, pgr av vissa anldeningar, hmm jag vet några... men ändå som pratar dom och hälsar på varandra när dom ser varann?, Hallå, idiotiskt? öhja, Vem f*n pratar med någon man inte tycker om , inte jag, haha med det ver ju alla mina så änglar att jag inte gör.  Usch, dessutom vet jag exakt vad just denna person har gjort, och jag skulle aldrig aldrig prata med männsikan igen. Fast jag vet ju att hon inte har någon chans hos honom också , det glömde ja säga också , haha hon tror att hon kan få honom, nejnej lilla bby, där har du fel. Vill du veta varför? Titta på dig sen på mig så ser du skillnad ;) Och sen ditt beteende!


I was born beautiful.
While you may operate up to even be pretty.

Av Alajza - 17 juni 2010 00:32

Haft en underbar dag med min David , han är bara för gullig,

Började med att han skickade sms på morgonen och sa när han skulle vara inne i stan så jag började fixa mig och sånt, kläder på mig och ska åka iväg.

Han skickar några sms under vägen, gulligt^^,  Så parkerar och går runt hörnet och ser han sitter där och tittar på mig, han reser sig upp och kramar mig håårt , mysigt.

skulle kunna stå i evigheter och bara krama honom.


Så säger vi hej älskling till varandra, sen går vi mot stan och håller varann i handen, som nykära igen ^^ 

Och David skulle äta så vi går in till Mc så han äter och vi pratar lite om hans speedway och sånt, och att han typ tvinga mig äta en såndära kycklingbit, Men vägrade för att jag åt såna igår, fast dom kom inte från Mc.

 

När han hade ätit klart så gick vi in till krämaren och pratade lite med

hans moster, ur läckra skor hade hon, i love.


Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards