life of alajza

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Alajza - 21 juni 2010 13:41

Igår var jag helt slut i kroppen, så jag låg på soffan och kollade film hela dagen.

Just nu sitter jag i soffan och funderar på att träna lite, är lite rastlös just nu

 

Nu längtar jag verkligen till Torsdag, för då ska jag träffa en mycket speciell person.

Ett riktigt charmtroll. Ni får veta när dagen kommer ;) hemligt

 

Inte långt kvar tills man börjar jobba, gud vad skönt det ska bli.

Gillar inte att vara ledig precis, Ibland är det skönt men inte

när man är ledig flera veckor i rad, och dessutom är det

inget bra väder att ligga ute och sola i!

 

 

 

 

Av Alajza - 21 juni 2010 01:11

Idag har jag inte så mycket,

Har typ bara lagat mat till mina småsyskon och sen kollat på tv.

Hade precis somnat på soffan, också ringer Daniel och väcker, så efter det kunde jag inte somna om! haha men hade min gossiga Rassel som jag låg och gosade med^^,




  

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards