life of alajza

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Alajza - 16 juni 2010 23:21

  


Är man lat så är man !

ahah nejdå var ju bra tvungen att testa denna. 

Den var faktisk skön, kunna sitta vid tv eller åka och handla vilket jag gjorde med den, utan och tänka att man måste träna, bara dra på och göra det man vill göra =)

Men den bränner INTE fett, sorry fetknoppisar^^, den stärker bara musklerna.


Av Alajza - 16 juni 2010 23:12

  

Idag har jag fixat mina naglar, vart lite stressad så det är inte helt perfekt,

men allt kan ju inte vara det eller?!;).

Drog in till stan och träffade David, pratade och gick runt lite.

han åt mat och sånt, sen händer det lite grejjer, ålalal ;) som vad?

 

Har åkt runt typ land och rike för att hitta EN mobilgrej, vet inte vad dom heter ?!

Man stoppar mobilen i den för att skydda??.  Min mamma letade efter en sån till sin vän som har köpt ny mobil,

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards