life of alajza

Alla inlägg under maj 2010

Av Alajza - 11 maj 2010 22:24

       


Som ni vet så älskar jag att ta nature pictures    

Av Alajza - 10 maj 2010 13:44

Av Alajza - 10 maj 2010 12:15

Åh allt är just nu så himla förvirrade.och  vad jag än gör så är du alltid där och

det påverkar min vardag så jag inte kan koncentrera mig längre. Allt jag gör går oftast fel nu. Inget är som det ska längre och jag vet inte om jag & min själ orkar mer. Vet inte hur jag ska ta mig igenom denna fas. Har redan gått igenom den en gång och det är bland det värsta jag vet, Men jag måste hålla huvudet uppe och vara stark , jag vet att jag kan klara det, men varje gång så är det något i mig som säger stop och ifrån. Mitt liv är inte som det var innan, och jag vill ha den dära underbara känslan tillbaka i mig, Men allt jag känner nu är ora och förtvivlan. Jag hoppas jag tar mig igenom detta för det gör mig så svag och okontaktbar. Kan inte fokusera på något annat just nu. Livet börjar gå mot sitt stup och jag vet att jag en dag , kankse kan få tillbaka det jag hade, Men det kommer nog ta några månader eller år.

Det känns som att det fattas en stor pusselbit i mitt liv och jag vet inte om jag någonsin kommer hitta tillbaka den.


  



Av Alajza - 8 maj 2010 17:10

Idag blir det Party hos *****, Och min Alexandra är påväg hem till mig , ska fixa och dona här hemma hos mig:)


 

Funderar på att klippa riktigt kort vid ena sidan sen behålla längden på luggen?

och bakpå huvudet så är det kort med, men det är längre på ena sidan en andra=)


Vad tycks?  hot or not?

Av Alajza - 7 maj 2010 18:03

Lets twist again - Chubby Checker


Av Alajza - 7 maj 2010 17:17

You make my day darling.


    

Av Alajza - 6 maj 2010 20:50

just nu ligger jag i min underbara varma säng och njuter.

snart ska jag packa trängskläder tills i morgon.

Börjar ju med ute gympa i morgon, fun^^.


Idag har det vart en såndära onödig dag som man kan radera.

har inte gjort något idag, vart i skolan och dro man hem

och fixade lite saker. sen har jag bara glott på tv.



  

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards