life of alajza

Alla inlägg under maj 2010

Av Alajza - 6 maj 2010 13:01

Nu sitter jag i skolan och väntar på att engelskan ska börja. Våran lärare är borta idag så vi kommer få en vikarie och ingen vill det, hahah får så hur mycket jobb det kommer bli idag, inget tror jag.

åh jag känner mig duktig idag.. Våran lärare som vi har i BF, var inte på våran lektion så vi hade fått en uppgift av henne som vi skulle lämna på lite senare på dagen, och jag är inte den typen som brukar sätta mig och jobba klart med något, if inte så mycket text som det blev. Det bliv 3 sidor A4, handskriva papper , Men sen skriv jag ner det på datorn och då vart det exakt en sida, så datorn och handskrivet gör en stor skillnad. 


  

Av Alajza - 5 maj 2010 18:58

Idag var vi ute med klassen och cyklade, och jag passa på att ta lite bilder,

älskar att ta naturbilder ^^


                    

Av Alajza - 4 maj 2010 22:05

Idag blev det att åka till min älska mormor efter skolan, hon hade köpt två Elivs-tändare till mig, jag älskar Elvis.Sen så fick jag en nyckelringdelfin  (flaksnosdelfin)

den jätte fin, den hade några snäckor i  sig^^,


Snart ska jag lägga mig och sova, har vart så himla trött idag.

Imorgon blir det redovisning. usch


      

Av Alajza - 4 maj 2010 14:17

Nu håller vi på med pararbete, just nu har vi rast, och jag är hur trött som helt,

och är helt sjukt suger på Cola , men börjar om 5 min och hinner inte springa och köpa det för det tar ca 10 min och gå dit sen 10 min tillbaka.

Nu väntar jag bara till klockan ska bli 4 så jag kan dra till stan och köpa cola   


Jag och **** skriver om diabetes , och allt ska vara klart tills i morgon , och det är ju jätte mycket vi ska skriva om, sen ska vi redovisa allt muntligt.



  



Av Alajza - 4 maj 2010 10:46

Det kommer studer i livet då man bara vill släppa allt för man inte orkar mer.

Nu är det mycket som står på spelplattan och det är nog för mycket för mig.

Orkar inte göra något längre, så sjukt trött, går och grubblar över saker som

jag ingentligen inte behöver oroa mig för. Men tankarna tar kål på mig.

Och vilken väg jag än väljer så är det alltid någon man sårar , men

ibland måste man tänka på sig själv och göra saker vad man själv mår bra av.

Man kan inte hela tiden tänka på att göra alla andra att må bra, man måste

ta en lite break av allt och lyssna på vad man själv vill och vad man vill här i livet.

Och man måste först och främt börja tänka på vad man själv vill för att vardagen ska

fungera. Nu har jag bestämt mig att jag tänker börja om med livet, Börja på en ny kula och tänka mer på mig själv och se till att jag mår bra. Jag tänker för mycket på andra och det får mig att glöma bort mig själv. Man måste hitta sig själv och en ny vänd pungt i livet.


  

Av Alajza - 4 maj 2010 08:01

God morgon...eller inte.


Idag börjar jag kvart i ett men tyvärr så blev jag nyss väckt! USCH

sa redan igår att jag hadesov morgon, och förra veckan sa ja det med.

skaffa öron?

 

Eftersom jag redan är vaken nu, så tänkte jag träna lite

innan man drar till skolan,  har sån sjuk träningsvärk sen

i fredags då Jackob körde slut på mig,. haha fast jag

hade roligt samtidigt :) och träningsvärk är bara bra   

då vet man att man har tränat rätt, ;P

    

Av Alajza - 3 maj 2010 15:24


Av Alajza - 3 maj 2010 15:19

´



hahaha skrattar lika mycket varje gång, han är ju störtskön :P

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards