life of alajza

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Alajza - 8 februari 2010 13:29

Disney on ice är helt klart bäst.

Känslan att sitta där och kolla på alla dom proffsiga

åkarna får en att tysa till och drömma sig in i

världen. Helt underbart , Som ni vet så vsar jag och min familj , sen så

hade jag även köpt en biljett till min pojkvän som jag tog med

och han uppskattde det:) han vart som ett litet barn igen.

Jag hade grymt roligt och hoppas på flera såna hära visningar med

dig älskling :) Från örebro till karlstad tog det ca 2 timmar, sen showen

var 2 timmar med 10 minuters paus imellan.

På hem resan vart det att äta Mc, börjar tröttna på den skit maten :p

Tycker mer om burgerking,

Du är helt klart bäst.

snart 6månader<3



Pgr av säkerhets

 skull så lägger jag inte upp någon video eller för

många bilder,

  en bild på Långben.   Så här såg det ut innan showen hade börjat.  

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards