life of alajza

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Alajza - 17 februari 2010 19:24

Nu är jag klar med min uppgift, har kommeit fram till att

jag gör av med ca 196 750kr per år.

Nu är ju mina träningstedskap inräknade så dra av några tusen där ifrån.

hmm kan nog hålla med min släkt nu att jag är rätt bortskämd :s :P

ahha


  

Av Alajza - 17 februari 2010 17:19

Usch någon som vill komma hem till mig och göra allt mitt arbete ? :/

jag orkar inte , usch fööör mycket att göra.

Just nu sitter jag och håller på att räka ut hur mycket pengar jag spenderar på ett

år och jag har bara kommit till hälften och det är 72000, HÄLFTEN!

shit vad mycket pengar ^^, ahah , och min mor sitter och tränar som en idiot och sjuger samtidigt, hmm låter inte bra. menmen, någon som kan låna mig öronproppar? ^^, ahaha nejdå sätter på lite skön musik , Rihanna  thihi, Nu ska jag fortsätta plugga.






Förra årets bilder. :)

  



Av Alajza - 17 februari 2010 07:09

Godmorgon.

Åh har precis vaknat och vet att jag sak till tansläkaren snart :s

jag gillar inte tandläkare även om dom bara kollar, usch..

Idag ska jag gymma efter skolan med en vän.

sen när man kommer hem så fortsätter man :)

det är jätte skönt när man väl är klar.


  

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards