life of alajza

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Alajza - 27 februari 2010 11:10

God morgon på er.


Igår var det krogen för min del, Skulle ut med några vänner,

men tråkigt nog så hadde en av dom druckit lite för mycket

innan vi ens hann dit, så hon fick inte komma in.

Antar att dom drog till strömpis istället.

Jag var kvar på frimis med Pernilla och Alex.

Vi hade kul, mycket dans vart det ^^.

Idag ska jag till min faster för hennes man har fyllt år.

Sen ska jag och pälskling till Kicko ikväll ,


Nu har jag precis duschat.

usch när man är bakfull , så ska man

lägga sig i ett varmt bad det är det skönaste

som finns, Men nu är jag inte så baikis för

jag slutade dricka vi 11-tiden igår ,

brabra Alajza..Så jag mår fintfint idag. :)




Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards