life of alajza

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Alajza - 12 februari 2010 07:40

Sitter i köket nu och dricker mitt morgon kaffe, funderar på att

hoppa in i duschen en snabbis. Idag ska jag träffa Liv efter skolan

och vi ska sola, sen ska hon låna en grejj av mig :)

Åh idag ska jag träffa Niki har inte träffat henne sen hon föddes. läängtar^^

och senare ikväll hoppas jag att älsk kommer hem till mig så slipper vi hålla på att krångla imogon, Imogon blir det partypary hemma hos mig, Mamma har köpt massa öl och vin,och det kommer vara fullt hus :D.

så det kommer bli trevligt.

hmm, den 26 blit det nog att hoppa lite

men en vän som jag umgicks med

väldigt mycket med i sommars :)


nu ska jag rulla vidare,

höres senare

byebye


  

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards