life of alajza

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Alajza - 18 februari 2010 22:54

Nu har man städat och kollat på en jätte bra film, kommer inte

ihåg vad den heter men bra var den :p. Nu ska jag

lägga mig och sova, sen blir det skola, och efter det

blir det att åka hem till min underbar

älskling, åh jag är sååå lyckig med dig.

Du får mig alltid på bättre humör.

jag älskar dig <3

bjuder på bilden ;)

  

Av Alajza - 18 februari 2010 17:16

Skola usch på den. Dagen sög balle säger jag bara.

Inget kan hända :) har vart med som samma sitivation förut.

Idag skulle vi börja 08.15 men ingen i vår klass var där precis.

för vi hade ingen lärar på om två första lektionerna, så

alla kom typ efter lunch. Så det vart att slappa lite och

lämna in en uppgift som jag vart stolt över,

ahhhah jag har blitt plugggis, *Host.NOT

Usch har fortfarade en grej att göra klart till i morogn,

kommer inte hinna för jag ska hinna städa,träna,hudvård och

massa grejjer,så blir att göra uppgiftera i helgen och lämna in dom

på månadag ist :)



Åh mina underbara tjorts jag köpte i sommars,

visst är dom härliga, synd att den jävla snön och kylan

är kvar bara :/ gee mig sol och värme.

eller så kan vi resa bort till ett varmt land och komma tillbaka när

det är sol här ? =' D åh nu kom ja på att jag ska ju får

åka till Paris när jag vill, så lägger det någon gång när solen

tittar fram där :D

Nu ska jag städa uscccch ;p

Pusssss

  

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards