life of alajza

Alla inlägg under februari 2010

Av Alajza - 5 februari 2010 18:04

dagens hiss ; fredag, och jag klarde matteprovet och bf denna vecka :)

dagens diss ; har tappat mitt busskort idag.



jag tackar gud varje dag över att jag har dig.

Du är helt underbar persson, och du får alltid min

vardag att flyta,Du är en sådan kille som alla borde

ha , sånna som dig hittar man inte lätt.

jag är den lyckigaste perssonen på jorden

för att jag får vara med dig.

Du sprider glädje i min vardag.

jag vandrar genom livet

med dig i handen.

jag älskar dig

På söndag åker vi älskling, bort från örebro  

  

Av Alajza - 4 februari 2010 17:43

Snart ska jag byta om och sätta mig och träna.

Måste hålla igång formen nu,

Inte långt kvar tills värmen och sommaren kommer :)

vill ju inte se ut som ett fetto ahaha.:P

bilden är tagen i sommras :)

  

Av Alajza - 4 februari 2010 17:22

Nu får det vara slut med snö, usch hatar denna årstid. jag vill ha sommar nu:)

      

Av Alajza - 3 februari 2010 16:37

Nu är det inte alls många dagar kvart tills jag och älsklingen åker.

åhh vad jag längtar.

Idag har jag inte alls gjort så mycket, Kom hem från skolan.

skulle sätta mig och plugga men blev att jag hamnade framför tv,en.

Åh imorgon har vi prov och jag har inte pluggat så mycket till det,

har inte orkat, har jätte mycket att göra nu, usch jag orkar inte :p

menmen , det är ju ett måste så jag ska sätta mig och plugga efter jag

ätit något.

Men ses senare :) pusshejs



Av Alajza - 2 februari 2010 14:17

hello alla kids;)



usch vaknade klockan 7, men orkar dock inte ta mig ur sägen förs 8 ^^.

Min buss var 20 minuter försenad :o :/

så det var lite surt, att alla bussar inte kan hålla sina jävla tiden gört mig så sur. idioter rent ut sakt.

Och idga börjar mitt nya liv :D

Jag ska sluta röka, men jag behåller självklart glöden inom mig ;)ahah

igår rökte jag 4 cigg, helt otroligt,. annars brukar det vara ca 10-15 cigg om dagen. och idag har jag rökt en cigg :) DUKTIGT!!!!

Och jag fick veta mitt matteprov idag , 21.5 av 23  , Jag är helt klart bäst .

nu ska jag dra och ha lektion :) Pusss heejs <3

  

Av Alajza - 1 februari 2010 12:44

Just nu mår jag skit.

huvudet dunkar och näsan är svullen som fan.

inatt sov jag inte alls bra, börjar falla in på samma jävla skit väg som sist.

usch nätterna är långa och sega, kan inte sova, ligger och vrider mig fram och tillbaka varje natt. vad är det för fel?!

________________________________________


tack för en underbar helg älskling, vi ses snart igen<3

och nu är det 6 dagar kvar, jaaaag lääääängtar , :D detta kommer bli roligt att se din min och hur du reagerar ^^


5088 timmar

5måndaroch2dagar.

Älskar Dig David <3


      

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards