life of alajza

Alla inlägg under juni 2010

Av Alajza - 2 juni 2010 12:56

Dagens enklaste outfit, en liten tunika/topp sen ett par platta skor,    

Av Alajza - 2 juni 2010 12:47

Nu har jag precis fixat naglarna   

i know, men allt kan ju inte vara

perfekt så kladde lite


   

Av Alajza - 1 juni 2010 22:15

Jag tittar på hur mitt liv ser ut idag,

och visst jag ska inte klaga,

men vissa delar av mitt liv är jag inte nöjd med.

Jag har min underbara familj & mina vänner som

alltid kommer finnas där i vilka väder som helst.

Det finns delar jag inte är nöjd med

och frågar mig själv om det är mig det är fel på.

Men nu när jag har tänkt efter så är det inte mig.

Utan dig det är fel på och det är du som missar

en hel del, Du är rädd över att se vad du har

förlorat och undviker mig iställer, vilket som du har

gjort alldeles för länge. Jag har intala mig

själv att du inte finns längre.  tråkigt nog så jag

glömmt dig helt nästan och varje gång du

kommmer försöka höra av dig till mig så kommer

jag så och spotta dig i ansiktet, för att du inte

värd mig och det vet jag själv,

jag när något mycket mer än vad du är.

Jag önskade att jag inte kände så här för dig.

Men det var en tid då jag hade respekt för dig.

Den respekten är helt borta, du är inte värd något

av mig och mitt liv. Du äcklar mig så j*vla mycket,

och skulle aldrig komma på tanken att slå

ditt nummer igen, det jag vill ha sakt är ;

Du betyder ingenting längre, stick med ditt snack.

I hate you!



texten har inget med bilden att göra!

  

Av Alajza - 1 juni 2010 11:44

Lite lätt bränd ? eller vad säger ni ?

Detta är bara sen igår ,


 

Av Alajza - 1 juni 2010 11:37

             


Igår hittade jag lite saker på stan =),

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards