life of alajza

Alla inlägg under juni 2010

Av Alajza - 16 juni 2010 23:12

  

Idag har jag fixat mina naglar, vart lite stressad så det är inte helt perfekt,

men allt kan ju inte vara det eller?!;).

Drog in till stan och träffade David, pratade och gick runt lite.

han åt mat och sånt, sen händer det lite grejjer, ålalal ;) som vad?

 

Har åkt runt typ land och rike för att hitta EN mobilgrej, vet inte vad dom heter ?!

Man stoppar mobilen i den för att skydda??.  Min mamma letade efter en sån till sin vän som har köpt ny mobil,

Av Alajza - 14 juni 2010 22:43

frågor om dig:

1. Fullständigt namn? – Iza Monia Elisabeth karlsson

2. Exakt ålder? - 18

3. Vart bor du? - Örebro

4. Bor tillsammans med? - Mamma, styvfar, My & Ida ( småsyskon )

5. Husdjur? - Två hundar & en katt

6. Färg på ditt hus? - gult

7. När är du född? – 25 augusti

8. Klass? Vet inte än, börjar i ny.

9. Vilket år tar du studenten? – 2012

10. Något jobb? - Nej.

11. När gick du upp i morse? - typ 10.30

12. När ska du sova ikväll? - När jag är trött

13. Duschat idag? - ja

14. Kramat någon idag? - ja

15. Pussat någon idag? - Nej

16. Vad har du ätit idag? - Kassler & ris

17. Dagens klädsel? – svarta jens med lak på fram sidan & leopard linne

18. Dagens smink? – masscara

19. Dagens sötnos? - Ingen

20. Dagens roligaste? – Inget hittills :P

21. Har du många vänner? - Ja, tillräckligt

22. Hur många har du kysst? - Idag? Ingen

23. Vem pratade du med i telefon senast? - Jim

24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Liv ; gör du då? :P :)

25. Dagens tråkigaste ? - vet inte


FAVORIT:

26. Film? – Finns så många bra ;D

27. Låt? - Massor!

28. Mat? - Tacos & kycklingsallad

29. Dryck? - Kaffe, cola Sex on the beach ;)

30. Färg? – Svart,brunt & vit

31. Stad? - Stockholm

32. Land? - Turkiet!

33. Ämne i skolan? – Matte


SENASTE:

34. Personen du tänkte på? – En person som inte finns i mitt liv längre :'/

35. Gången du spydde? – I helgen, ,Mådde inge vidare bra.

36. Gången du grät? – igår

37. Pizzan du åt? – Kebabpizza

38. Gången du var i Göteborg? - Länge, längesen

39. Gången du var i Stockholm? - Minns inte :P

40. Gången du var full? - I onsdags

42. Personen som såg dig gråta? - Min släkt .


ANTINGEN ELLER:

43. Svart eller vitt? - svart

44. Hund eller katt? - hund

45. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma & mysa (fast det beror på humöret ;D)

46. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel

47. Hångla eller pussas? - hångla ;)

48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? – Inget av det

49. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad

50. Big Brother eller Paradise Hotel? - Inget av dom

51. Har du svart hår eller blont? - mörkbrunt

52. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa

53. Choklad eller lakrits? - lakrits

54. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm

55. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

56. Coca cola eller fanta? - Coca cola

57. Pizza eller kebab? – Beror på

58. Randigt eller prickigt? - randigt

59. Älska eller älskas? - båda

60. Leva eller dö? - leva


ANTAL:
61. Personer du älskar? – en del

62. Personer du hatar? - vissa

63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? haha vettefan

64. Glassar du ätit på en dag? – 2

65. Gånger du ätit kött? - många gånger

66. Gånger du haft minnesluckor? - en hel del ;D

68. Gånger ditt hjärta brustit? - Beror på hur man det det på


VEM

69. Ska du träffa imorgon? - Denise

70. Sjöng du senast för? – Ida & Mammsi

71. Hade du senast en msn konversation med? - Alexander

72. Vill du kasta en sten i huvudet på? – en jäkla massa!

73. Förtjänar att dö? - En person som förstört mitt liv en hel del


VAD:

74. Gör dig glad? - Mycket, typ komplimanger, söta gester osv.

75. Gör dig ledsen? – Mycket, bl.a lögner, svek osv

76. Vad vill du helst göra nu? - Träna :D vilket jag ska upp nu och göra ^^

77. Vill du ha nu? – Massor, kläder, massage osv! :D

78. Önskar du dig i julklapp? - Massor!

79. Längtar du till? - sommaren, körkort,

80. Ångrar du i ditt liv? – många saker

Av Alajza - 14 juni 2010 20:48

Av Alajza - 13 juni 2010 12:45

Igår då drog jag hem till Jonas, Liv och några till var redan där.

så vi lekte lek och drack lite , llalalal ;).

haha kul hade vi, eller hur liv ;)

 

Av Alajza - 13 juni 2010 12:36

I Fredags så var jag och liv med Jonas & Gustavf och små drack lite (:

Gustsvf ( det inte hur man stavar namnet riktigt ) ^^. if Hans katter

var jätte söta ^^ och busiga som attans ^^

 

Av Alajza - 13 juni 2010 12:31

Igår kom lilla David hem till mig.

och vi hade det jätte mysigt.

vart många pussar & kramar

och lite mer (a)...


Och jag vet en sak som ingen annan vet ;) <3


Av Alajza - 12 juni 2010 14:59

  

Börjar bli ganska nöjd, men måste få fram musklera lite mer ^^

eller vad tycker ni? Är det fult med tjejer som har magrutor?

Av Alajza - 12 juni 2010 14:53

  

Igår så kom min styvfar hem med massssssa BH:ar ,sportbh:ar, jens och massa annat snacka om glad thihi, Så nu kankse jag inte behöver köpa nytt på ett tag?!

aha men det vet jag att jag kommer göra ändå :P

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards