life of alajza

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Alajza - 7 april 2010 23:33

Nu blir det att sova lite så jag orkar med dagen i morgon.

I morgon ska jag städa igen suck... Och sen ska jag packa för jag ska till Dalarna som jag sa förut, Men nu har jag fixat så bästa Alex ska med, och jag har en sak som skrämmer mig :s jag kommer inte ha någon dator ;O , jag kommer dööö rent ut sakt, usch hur ska jag klara mig  snyft :'( ?!!   Liksom våran sommarstuga ligger mitt i skogen nästan, små kryp och äckel , rädda mig :/


  

Av Alajza - 7 april 2010 20:54

Såhär blev det ;

 

 

          


Köpte denn fina sak idag på stan,, =)

Av Alajza - 7 april 2010 19:42

Faaandå,  I morgon ska jag städa och så, sen packa för jag ska till Dalarna. suck

Men hoppas på att få träffa steffii ^^, då blir det bra. Har en sommarstuga där som jag, min familj, och lillsyrrans pojk , ska tillbringa helgen, Hoppas bara att någon där uppe har lust att tillbring lite tid med mig , Kankse festa?!! vet en som kommer ringa  och smsa mig som en tok , ahah,

 

        

Har ett till hus , men den har jag ingen bra bild på, kan ta en när jag åker

upp ditt nu i helgen (:. 

Av Alajza - 7 april 2010 19:31


Nu sitter man med färgen i håret. Nu är det biggest loser på tv (:  så ska springa och sätta mig där en stund nu,

Av Alajza - 7 april 2010 18:20

Nu ska jag färga håret, paanik, kan ju inte gå runt med utväxt thihi ^^.

haha min heta kornfärgtröja,

tröjan är flera år gammal, färgar endast håret i den.

  

Av Alajza - 7 april 2010 11:25

Ibland undrar jag varför vissa skaffar barn när dom inte kan ta hand om dom?

Eller ens ta hand om sig själva, typsikt idoter, Läs artikern , klicka på länken så kommer ni förstå vad jag menar, Det finns idioter till allt

Taget av afonbladet.

 (Natalie Kyrk, 17, och Christian Karlsson, 19 körde skoter på fjället när de gjorde en skrämmande upptäckt.

I skoterspåret låg ett sovande spädbarn som en skidåkare tappat.

– Om vi hade kört i 70 kilometer så hade vi förmodligen kört rakt på bebisen, säger Natalie Kyrk... ) Läs mer på länken.

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6909301.ab 

Av Alajza - 7 april 2010 10:36

Satt och kolla hur min blogg såg och det är ju nästan bara text, så jag kommer slänga in lite reklam i mellan åt så man slipper se all text hela tiden (:



Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards