life of alajza

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Alajza - 8 april 2010 23:23

bara för att jag är så himla snäll, så visar jag deras hemsida, ta gärna en klick in =) jag brukar kolla själv ibland

Av Alajza - 8 april 2010 22:16

Fotograf söks..


Vill du bli min egna fotograf?

Bor du nära Örebro passa på då att visa dina kunskaper,

skicka in några bilder på vad du har tagit

& skriv några rader om dig själv.

Meila mig på ; justmealajza@live.se

OBSS!!! Denna går inte att lägga till i sin msn.


har en redan men han bor dock en

bit bort från örebro.

Av Alajza - 8 april 2010 21:26

Har precis kommit in från garaget, håller på att städar bilen som vi

åker med till dalarna i morgon med. ska snart hoppa in i ett varmt bad

och njuta, för i dalarna finns det inget badkar så får passa på innan vi drar.

                 

Såhär ser mitt knä ut just nu..

Av Alajza - 8 april 2010 14:06

Torsdag.


har precis haft matte och snart ha jag engelska,

Har ju haft ont i mitt knä sen en vecka tillbaka nu och det knäker till

varje gång jag börjer det, så jag har vart hos skolsyster och fått en tid till läkaren,

troligtvis är det något i mitt knä som har vridigt sig. usch, kan inte gå upp för trappor eller lägga min tyngd på knät.snyft Så får vänta och se,nästa vecka har jag en tid så får se vad dom säger så,

Så just nu har jag en stort bandage på knät, och jag givetvis stömpbyxor så det ser ju helt knäppt ut , Nu ska jag dra till min lektion, sen blir det hem och packa.


Höres sen.

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards