life of alajza

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Alajza - 12 april 2010 20:45

Nu är jag hemma med minälskling, och snart ska vi hoppa in i ett mysigt bad tillsammans, <3


  


http://amds.blogg.se/ - Flickan som gissade rätt på min teckling jag målade. =)

Svar ; Megan Fox  ( Megan Denise Fox  är hennes fullständiga namn )

Av Alajza - 12 april 2010 15:06

Sitter i skolan och fattar inte att skit vad vi håller på med,

har fått ett 3 papper där det sår massa saker på, och jag fattar

fortfarade inte vad vi håller på med, och min lärare har försökt

förklara för mig, och jag fattar inte , haha trög jag är.

 

Så nu sitter jag och skriver om en annan uppgift

vi håller på med, så den ska jag bara renskriva på

datorn sen skicka iväg den till dom..

 

Jag har så himla ont i rumpan just nu, har suttit på en och

samma stol sen halv ett nu. och  vi slutar om 40 minuter ,

Då blir det nog att åka hem och sen kankse träffa Dave.

Och just nu börjar jag bli lite smått hungrig, så det blir

att göra en grönsallad när jag kommer hem. gottgott.

 

tips till er bloggläsare;

 -Låt det gå minst 3 timmar innan du äter igen.

 -Är du godis sugen?! ta då ett sockerfritt tuggumi.

Av Alajza - 12 april 2010 13:41


Herregud vilken röst   

Av Alajza - 12 april 2010 13:33

En tupp i halsen,Boyle ? Här spricker rösten.

Av Alajza - 12 april 2010 13:22

Hon fick bert att gråta, och tog svergies allas hjärtan.

Av Alajza - 12 april 2010 12:45

  

Lånade mammas kreditkort till Facebook-spelet

Den 12-årige pojken ville köpa nya prylar till sin bondgård i datorspelet Farmville på Facebook.

Han tog sin mammas kreditkort och spenderade 10 000 kronor.

Lär hela artikeln här 

Av Alajza - 12 april 2010 12:17

Nu har jag precis ätit , Det vart en salladstallrik med fetaost, mumsgottgott.

  


Av Alajza - 12 april 2010 09:00

God morgon..


misssade min buss så tar nästa, orkade inte springa ut eller stressa ;P så får komma lite försent idag. Åh i natt har jag vart jätte orolig för en persson, hon/han gick i 6 timmar i inatt för att komma till örebro, och jag tänka hemta perssonen med bil men ¨det ville hon/han inte.. Så jag har inte sovit så värdt bra, men fick ett sms vid åtta där det stog att den var framme där den skulle. Så hon/han ska sova hos mig i natt..


Nu ska jag upp och fixa håret lite, sen blir det att gå ut till bussen. hörs sen


PUSSS...


  

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards