life of alajza

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Alajza - 24 april 2010 18:46

AHAHAHAh måste ju bara säga att jag gillar denna grupp eller vad de är :

Alla barnen hade faceboook utan Siv för hon hade ett liv.


  

Av Alajza - 24 april 2010 18:25

Idag har det vart full rulle, Vaknade vis 12 tiden sen duscha jag och fixa mig.

efter det så fick vi massa besök av både släkt och vänner för att gratta min lillasyster och min styvfar. Så har inte haft tid till att blogga.


och min mamma har gjort typ jääääätte stora bullar, då menar jag stora :O

tog typ tio minuter för mig att äta upp en, jag är lite seg på att äta menmen,

kan ta en bild lite senare så får ni ser hur stora dom är.


Ikväll blir det att åka hem till min kusin & hennes lover för att ha det trevligt och

små dricka lite, 




 

sen har jag en topppppen grej att säga thih min lärare råka avslöja sig lite vad jag fick på natinellaprovet, och jag säger bara att jag är suuuuperduperglad just nu :D

Vad  tror ni fick jag     G? VG? eller MVG?? :D

 

 

  


Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards