life of alajza

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Alajza - 16 april 2010 18:02

Jag tål fan inte bruden  längre!!

Hon tror att det är hon som har skapat trenden om svart naglack och den dära baseboll jackan som finns på bikbok och gina tricot.


hon ändrar på allas kommentar  som folk skriver på hennes blogg(för det mesta)  vad har bruden för fel? Kan inte någon bara ta ner den stackas vilsa flickan på joden?!!


Detta stogs ur  gossip ;

Kissie ville inte betala sin buffé så hon sa att den tillhörde Jackie. Marie har iallafall bevis att den tillhörde Kissie. Det slutade iallafall med att Marie betalade för Kissies buffé, för att göra henne ”nöjd”.

Marie är ändå  besviken på Kissie för att hon inte ens kunde betala för en buffé på 9 euro, när hela Gran Canaria resan var gratis och betald åt henne.

 

 

Kissie som skryter om att hon har såååååååå mycket pengar sen kan hon inte ens betala för sig själv, JÄVLA IDIOT!

Vissa folk är inte född med något bakom panbenet,  undra vilken ställing föräldrarna körde, vill inte att min dotter inte ska ha någon hjärna att tänka med!


Måste bara säga att kissie har fått nytt smek namn  ;


Kisskattkiss!

Av Alajza - 16 april 2010 15:51

Idag hade jag då nationella prov idag, hoppas det gick bra, känns dom det  

Jag är sjukt trött nu, har pluggat häcken av mig i skolan idag, så nu ska jag bara

renskriva allt på datorn.


Snart ska jag rulla igång att plocka undan lite saker och sånt i lyan.

Sen blir det att laga mat,helgen kankse man tillbringar den med den bästa.


skulle kunna somna här & nu, men har så mycket att hinna med idag så det har

jag inte tid med, får sova i natt och i morgon.


Nu har jag letat efter enbikini till sommaren men jag hittar ingen jag fastar för precis,

har inte sett än enda fn bikini som jag gillar. Får nog åka land och rike runt för att hitta någon, eller så köper men en när man är nere i paris ?!!.


  

förra årets!

 

 

 

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards