life of alajza

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Alajza - 19 april 2010 22:35

I'm fucking famous

 

 

 

  

 

Nej men titta, det är ju jag , haha någon har lite kul och lägger upp

bilder på mig på någon skum hemsida,

 

 I'm fucking famous ;)

 

 

 

Av Alajza - 19 april 2010 20:00

Nu sitter jag och kollar på topp modell.

glömde säga att jag fick en beautybox av min mamma igår =D,

Ikväll blir det att ta den lungt och imorgon börjar kvart i ett, jätte skönt med lite

sovmorgon.



Detta finns ligger på inköps listan =)       

Av Alajza - 19 april 2010 12:43

Nu har jag data kunskap och ska försöka skriva klart mitt paper.

Loggade in på fb och det är en skum tjej som skriver till mig och

hon bor i tysklad och jag fattar inget vad det hon skriver har översatt

allt hon skrev och så härblev det ;


Tyska:

Från Henne den 19 april kl. 02:48   
Hey,

Bist echt ne hübsche! Hoffe das steigt dir nie zu Kopf,
 wie bei vielen anderen Hier :o


Bist du Model? Naja, wo wohnste denn?
Hast ja villeicht mal lust weg zu gehen?
 Bin gerade erst neu hier hergezogen :)

liebe Grüsse

P. S. Ich mach dir maln Freundschaftsangebot :)
 
 
Jag den 19 april kl. 07:12   
Hey.

Ich wohne in Schweden
Danke, du warst zu niedlich. =)
från henne den 19 april kl. 07:35
wat? echat? ok, krass.....sorry aber zu niedlich?
Gefall ich dir oder was??
 bhor, siehst du hamma geil aus,
deine Figur werd ich voll neidisch :(
Svenska :
 
Från henne den 19 april kl. 02:48
Hej,

Är verkligen söt ne!
Hoppas du stiga aldrig på huvudet,
liksom många andra här: o
Är du en modell?
Tja, jag bor där?
Mâste villeicht gånger lust att gå bort?
 Jag är ny här precis flyttat här:)
vänliga hälsningar
P. S. Jag gör maln erbjudande om vänskap:)
 


Jag: 19 april kl.
07:12
Hej.

Jag bor i Sverige
Tack,


 
Henne fran 19 April kl.
07:35
wat? eChat?
ok, krass ..... ledsen men för söt?
Tycker du om mig eller vad? Bhor, du ser ut hamma geil,
 din karaktär, kommer jag helt avundsjuk: (
 
 
Förstår henne inte helt, vad hon vill eller något?!!
 
 
 
Men nu har jag letion ,
ska skiva klart om megan först sen om mitt paper =)
 
       

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards