life of alajza

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Alajza - 6 mars 2010 12:15

HAHAH herregud, jag har aldrig mött en såndan falsk människa som hon.

Ni kommer skratta nu.

Hon polisanmälde mig för jag kallde henne hora, och hon trodde verkligen detta skulle gå upp till rättegång, nejnej, målet las ner och självklart vart hon arg, så hon gick till min kille och sa att jag raggade på hennes killar och massa, men lilla gumman jag skulle ALDRIG kunna peta på en kille som har vart med dig, sjukdomar och skit vill inte jag ha. ajja så hon sa massa skit, Men min pojkvän lyssnar inte på skitsnack, och framför allt inte henne. HAHAHAAHA jag skrattar stort åt henne för hon tror att hon kommer lycklas. Nopenope :)



Och nej alla jag är inte bakis :D, jag klara mig fint fint ifrån det idag .

Idag ska jag till min faster för hennes man har fyllt år så

vi ska hem till idag, kakkoor ^^

aha var hos min underbara mormor igår och hon är alltide lika gullig

kakor,dricka, och massa mer, åh mackor med köttböllar åt jag och lollo

hos henne , gott, ahha nu var jag ju suger på det igen :P


Nu ska dra och fixa kaffe , hörs senare   



PUSSSSS..


Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards