life of alajza

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Alajza - 13 mars 2010 13:52

Nu har jag vart på ikea och stadium.

På ikea letade jag efter en ny bokhylla men hittade ingen som jag fansade för, så jag får åka kolla någon annan dag när dom har fått in nytt.

Jag köpte ett par jeans på Stadium .


    

Hahah jag hade precis kommit från badet så därför står jag

i mitt fina badrum   

Av Alajza - 13 mars 2010 09:58

God morgon på er :)


sovit bra? själv har jag sovit som en stock. Igår var jag ju ute som ni vet, och jag hade det jätte jätte trevligt, träffade en kille som jag satt och pratade nästan hela kvällen, hur go och rar som helt, ( inget flörtade, ) . Min kära vän sprang runt över allt

hahah då menar jag hon var typ aldrig stilla på ett ställe. och det pallade inte jag, så jag köpte en öl gick och satte mig hos några grabbar och snackade :) trevligtrevligt:)

Och jag är inte så bakis som jag trodde att jag skulle blir, hatar att vakna bakis, säkert alla som gör ^^, Och tyvärr vart det inga bilder sen igår^^


Men nu ska jag upp och duscha sen äta frukost, hörs senare :)


PUSSSS..

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards