life of alajza

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Alajza - 21 mars 2010 23:49

Nu är jag hemma..


Från bion, jag och älskling kollade på filmen Farsan , Den var grymt bra, den måste ni ju se, om ni inte redan har sätt den, ahha tror jag var den som skrattade högst av alla där inne ^^,. Nu ska jag lägga mig och mysa lite med älsk, han åker till stockholm i morgon klocken 06.00 och är där i 2 dagar   haha men jag överlevar 2 dagar utan han   .


God natt kära bloggläsare ^^

    

Av Alajza - 21 mars 2010 18:34

Nu har min underbara mamma klippt mig :) jätte fint vart det.

Älsklingen ringde mig nyss och fråga om vi ska gå på bio kväll.

Så det blir nog att se en film ikväll med han ,

Hmm har  ni någon film ni föredrar?

Jag vill se Remeber me eller farsan . Någon som har sett någon av dom?

Av Alajza - 21 mars 2010 18:21

Hade lite tråkigt en stund så jag satte mig och spelade lite :)

Är jag inte duktigt    8 home runs av 10.


  

Av Alajza - 21 mars 2010 18:05

Dagens mat mamma lagade, Jätte gott, haha ni ser att jag redan har vart och dagit lite, ^^, kunde inte motstå den goda maten.
Min mamma är bäst på att laga mat     


  

Av Alajza - 21 mars 2010 12:19

Idag kommer min underbar pojkvän David hem till mig, Gud vad jag längtar. Sakar han jätte mycket   . Måste ju bara säga att vi faktiskt vart tillsammans snart 7 månader. Och det har vart dom bästa månaderna i mitt liv. Sjukt lycklig , och kan ju garantera att det kommer bli många fler månader med honom. Han är helt perfekt, och jag älskar han grymt mycket <3, grattis på oss älskling, <3

Av Alajza - 21 mars 2010 11:47

Jag och mammsi har inte städning på gång, så nu kommer alla dom hära sakerna fram   


      

 Hemligheten bakom fina och starka naglar.

  

Denna kom fram när man rensade lite, Sydde den när jag fick på Iv kalss 1.

  haha Bra att städa ibland.

Vad säger man, detta har stått längs in i skået,
   face prudukten är jätte bra för huden, Jag använder den och den är skit bra.

Av Alajza - 21 mars 2010 09:21

Oplanderad dag..

 

God morgon bloggläsare. hoppas ni gillar min nya design här på bloggen. Dagen är inte så värst planaerat förutom att jag ska träffa

David idag. Han ska sova hos mig för han skulle bort imorgon han kommer ta bussen som går kl 6 på morgonen, usch vad jobbigt eller om han inte åker med min mamma min till stan (:.

Jag ligger fortfarande i sängen har inte orkat klivit upp.

Måste göra det snart, vill ju inte slösa bort halva dagen på att ligge

i en säng^^. Åh jag har fasnat på en låt som Kristi Nelson sjunger, Den är så himla bra, men sorslig, här nedan kan ni lyssna på den,

 

Men bildspel eller vad man ska säga.


Samma låt fast bara med text ist för bildspel.


Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards