life of alajza

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Alajza - 8 mars 2010 22:51

Idag vart det att fika med den bästa, Lollo

alltid lika glad, och vi har alltid lika mycket

att prata om varje gång vi ses.

hon är helt underbar <3


Nu ligger jag i min säng och ska plugga *host*

usch har ju prov i morgon i BF  ( Barn- och fridtidskurs )

för dom inte inte visste vad bf va :)

Nu äntligen börjar det hända något ute,

det börjar bli lite varmare ute ( skönt )

längtar till sommaren 2010.


Nu ska jag börja läsa lite så jag kan något

iför i morgon :)


Det börjar hända något   

      


PUSSSS....

Av Alajza - 8 mars 2010 08:42

  

Nyvaken och jag börjar om ca 4 minuter

stressad ? iriterad som ett as hahah min

alarm kocka ringde halv sju, pch sjäääälvkart så trycker

jag på fel knapp så den återupp ringde aldrig,

SUCH.. Men jag är lite glad ändå, :D


SOLEN ÄR FRAMME = SOLGLAJJOR PÅ :D


Åh min gulla klasskamrat hörde av sig nyss

och frågade om jag skulle till skola

då skickade jag tillbaka ; jag försov mig

jag stressar som en idiot , hälsa *** att jag kommer

bli lite sen, Då fick jag svar tillbaka,

Stressa inte , jag är också sen .



Nu ska jag sminka mig hörs senare


PUSSSSSSS

Av Alajza - 8 mars 2010 00:27

Nu ska jag snutta kudde :)

trött som f*n , hörs i morgon :)


PUSSSS

  

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards