life of alajza

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Alajza - 11 mars 2010 21:26


Idag vart det att spendera dagen med min älsk,

Trodde jag var pigg idag men det märkte jag när jag kom

till skolan att jag inte var så jag drog till stan( eller rättare satt

dom tycker inte jag skulle vara i skolan än så får gå dit på måndag )möte

upp min älskling,sen åkte vi hem till mig och bara myste

och tog det lungt. Jag är helt slut, min rygg värker

som f*n. det känns när jag ligger ner,




  Dagens Diss :

- Jag är inte frisk än, och du börjar jag bli förskyld också.

Suck, och jag får inte gå till plugget i morogn heller :/ har

vart borta sen tisdags, och det är INTE bra, tanke på

den linjen jag går och hur mycket plugg det är :/


  Dagens Hiss :

- Träffade min älskling dag,

Och sen hände det en liten grej när han

var på väg hem till sin bror :D kan ju

bara säga att han hade tuuur :)



Av Alajza - 11 mars 2010 06:32

God morgon   


Nu ska jag fixa mig och grejjer sen blir det att dra till plugget.

Sen träffa lojsan på stan och senare träffa min snygging ;)


Bloggar mer sen


PUSSS

 

  

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards