life of alajza

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Alajza - 16 mars 2010 23:45

   Den till vänster, den bikinin hittade jag nyss i min garderob, thihi har använt den en gång sen jag fick den. så får se , den kankse kommer till använing i sommar :)

haha ibland är det bra att kolla igenom vad man har för kläder.  

Av Alajza - 16 mars 2010 22:10

om du har tråkigt -->  Bloggpunkten.se





  


Idag har det inte blivit så mycket bloggade , har inte haft

datorn med mig. :(


Besökte min kära mormor idag , hon bor ju i stan så då

kan man ju passa på att gå förbi henne.

alltid lika trevligt att komma hem till henne och prata.

Jaha nu är det kväll, funderar på att ta något att äta men

det är inte bra för jag ska snart sova , inte bra för kroppen.

Men nu struntar jag i det ;)

Bloggar mer i morgon eller lite senare ,  

Av Alajza - 16 mars 2010 20:38

 

Hemma...

 

 

Nu är jag äntligen hemma. Har vart på stan med några kära vänner

fikat och haft det trevligt. Vi har kommit på massvis med saker vi ska göra i sommar, så jag är snart upptagen hela sommaren ^^

Så jag längtar verkligen till sommaren.

fick veta idag att vi är lediga i morgon och jag har ju bokt

en ny tandläkar tid i morgon på morgonen för att jag skulle få lite

sovmorgon, men nej nu sket det dig ju. Och nu blir det ju drykt att kliva upp klockan 7 för att gå dit o_0. Hmm haha man kankse inte ska boka så tidigt nästa gång man ska på undersöking. haha.  

 

 

  

 

 

Av Alajza - 16 mars 2010 12:04

Skolan.

 

Nu är man i skolan och väntar på att man ska börja lektionen.

Efter det blir det att träffa Lollo,simone och peta.

Ni ska fika och snacka lite skit >_

Har inga andra bilder. så denna får duga så länge :)

  

Av Alajza - 16 mars 2010 06:14

God Morgon kära bloggläsare.


Nu är klockan ca 06.15,

nu ska jag hoppa in i ett varmt bad sen blir det fixa sig.

hmm har märkt att det inte finns så många bilder på

hur jag ser ut, vill ni ha någon bild?

Kan ladda upp en lite senare, innan vattnet blir kallt.

Pusss så länge på er



Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards