life of alajza

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Alajza - 14 mars 2010 22:29

 Jag får PANIK  , jag har kollat som en galning efter en ny bikini och jag hittar ingen jag fastnar för. Får kolla inne i stan om dom har fått in några fina. *hoppas  

Snart ska jag snutta kudde, och jag hatar att sova när man är förskyld, man

kan ju inte andas. I morgon blir det skolan och efter det så ska jag nog träffa min

underbara vän på stan för att ta en litet fik tillsammans..

Nu ska jag hoppa ner i sängen, behöver ju min skönhetsömn , eller hur det stavas.

 

godnatt

pussiis

  

Av Alajza - 14 mars 2010 22:14

Här är då en bild på mig som blond

Funderar starkt på att bli det

igen men är lite osäker, har frågat runt lite och alla

säger olika så , jag vet inte :/

vad tycker ni kära bloggläsare?


  

BLOND VS BRUN -

 HÅRIG


  


Av Alajza - 14 mars 2010 18:10

Denna har jag funderat på att tatuera in ^^

Den är ju grymt söt, men då är bara

frågan vart ska den sitta :/ ?!!


  

Av Alajza - 14 mars 2010 09:40

nyvaken?!, japps

Igår vart det att kolla på melodifestevalen, ( fanns ju annat  )

Och Anna kommer åka till Norge. Hon var bra Men hade hoppas på

att vi hade skickat i väg en annan person..

Just nu ligger jag i sängen och bloggar lite.

Idag har jag inte alls planerat dagen, Så vi får

se vad den har att bjuda på,

och jag på panik snart    JAG MÅSTTE HITTA NY BIKINI SNART.

Detta kan ta eeeevigheter för mig att köpa,  det kan sluta med att

jag har typ 30 nya st, för jag har tyckt att alla vart vart så fina* haha


  

599 :-   Ellos

 

  

549 :-   Ellos

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards