life of alajza

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Alajza - 15 mars 2010 23:46

Nu Ska Jag Sova

God Natt Kära Bloggläsare   


  

Av Alajza - 15 mars 2010 22:30

Haha OMG. Hittade denna bild på mig i min dator, hade totalt glömt bort den.

Den är några månader gammal .

Tröjan är ca 1 år gammal, har använt den ca 5ggr


Tröja - Bikbok 500:-

  

Av Alajza - 15 mars 2010 22:02

Nu ligger jag i sägen,eller rättare sakt jag sitter ,

ska snart krypa ner till sängs.

Imorgon blir det tandläkaren 08.05

Sen vidare till skolan som slutar 16.00 har jag för mig ^^

sen blir det att åka till stan och fika med dom bästa.^



  


Av Alajza - 15 mars 2010 17:59

Dagen har rullat på som vanligt.

Fikade med Lollo,Petra och Simone idag, jätte trevligt.

Och imorgon ska vi fika igen. Snart ska jag unna mig själv genom

att hoppa in i ett varmt bad och bara njuta.

åh jag ska till tandläkaren i morgon , kommer döö. usch

jag är så himla rädd, har tandläkarskräck. Men något som är

ännu värren det är LASTBILAR!!!! OMG Usch jag hatar dom verkligen

dom är min störta rädsla. Får paink så fort jag möter dom i trafiken.

jag stannar nästan för som dom ska åka förbi, hahah fegis jag är.


Åkte hem till min kära mormor för vi har en uppgift i skolan att

interjuva någon som är över/är 60 år. och självklart är hon inte hemma :/

ajja får ta det någon annan dag.

Nu ska jag hoppa in i ett varmt bad hörs sen


PUSSSS

 

Av Alajza - 15 mars 2010 12:22

Sitter i skolan nu och har precis vart och kollat i vårat fack,

och vi har fått nått kaffekort från CAFÉ DEED.

Hmm har vart där inne in gång, och jag gillar inte stället.

men ska dela ut som i klassen. ahaha man kan ju gå dit och

ta sitt kaffe sen gå ;) står inget om att man måste vara där och dricka ahaha.

Och jag och en kille i min klass hade en egen lektion idag och det gick

kanon, vi fick VG+ . haha är man bäst eller inte   



Av Alajza - 15 mars 2010 07:11

God morgon på er.  



åh solen börjar komma fram smygande nu,

det menas med sol idag ,

Jag har precis vaknat och ska upp och äta frukost.

som sakt idag har jag inte planera dagen så mycket

ska träffa min underbara vän och ta en fika med efter skolan.

Nu ska jag gå , då höras senare


PUSSS..


Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards