life of alajza

Alla inlägg under april 2010

Av Alajza - 15 april 2010 21:41

Idag vart det att åka hem till lollo där man träffade Johan & Emil,

Vart och snacka lite skit med lollo , jätte trevligt,

Efter det så drog jag hem och kollade på biggest loser, och nu har jag och mamsi precis hämtat Hampus som ska sova hos oss. Nu ska jag ut och äta lite.Sen måste jag sova , För har ett j*vla matteprov i morgon, och jag suger på matte eller ja lite bra är jag..Och vi måste vara i skolan klockan åtta, och igentligen börjar vi 5 över 10.


  



Har man tråkigt på en mattelektion så kan man göra den lite roligaste.

Eller göra det man helt enkelt tycker om att göra ;)

  

 

 

Och jag saknar min älskling jätte mycket.

Blir nog att åka hem till han på Lördag , gulla

och mysa lite framför någon bra film.^^ <3

  

30-08-2009 dagen då vi vart ett <3



Av Alajza - 15 april 2010 07:29

15april.




Jag klev upp klockan 6, och badade, sen kom jag på att jag börjar 10 över 10 i stället för kvart över åtta för våran lärare är borta!. Jag är ju så jätte smart, Not.

Så nu sitter jag och dricker kaffa och kollar på det fina vädret.

Och i natt hade jag värdens sjukaste dröm! Seriöst jag vart livrädd, ahha

Jag drömde att min yngsta lilla syster vart gravid och att hon behöll det och sen

inte ville ta hand om det så jag fick det , och sen vart min andra lilla syter också gravid och skaffa barn . Helt SJUKT! ahah berättade nyss det för min lilla syster,

hon höll med mig att jag var lite knäpp. haha


 



Av Alajza - 14 april 2010 20:05

Spenderade min dag med Jim, han ska hjälpa mig med en uppgift jag har fått i skolan , jätte snällt av han, Han jobbar ju med det jag ska skriva om så det är perfekt :D.




Dagens outfit :

    

Jim

 

Jim och jag.

  

Av Alajza - 14 april 2010 14:10

Nu ska jag in till stan och träffa min vän Jim, och det är ju så fint väder uite så nu blir det glajjor på =)




  

Av Alajza - 14 april 2010 06:43

god morgon snyggingar,


Solen skiner och jag ska dra och äta frukost,


  

Av Alajza - 13 april 2010 23:21

Satt och kollade runt lite, och kom in på någon killes blogg, Och läste om att han skrev att han hade så mycker pengar men varför lägga till en 9 själv på prislappen?

Alla vet ju att denna inte kostar mer än 99,  hahah patetiskt. han som hade så mycket pengar ;)


  

Av Alajza - 13 april 2010 22:22

Denna text skriv jag år 2009 den14 januari klockan 10:33.

Jätte gammal blogg jag startade, men bytte sedan till denna.

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6633339


Texten kankse är lite fel stavat har inte läs igenom den rikigt.


Hur känns det att ha en pappa? Hur känns det att komma hem till en pappa som bryr sig om en? hur är det att vara med sin pappa? Det finns så mycket man undrar men aldrig kommer få svar på.Min pappa sa dom hårdaste orden mot mig när jag var 13 år. Min pappa fanns aldrig där för mig, jag satt varje dag och hoppades på att han skulle komma tillbaka till mig.När jag var liten insåg inte jag att han inte ville ha mig. När jag var 11 så tog han kontakten med mig och mamma vart inte så glad men jag ville inte fråga då när jag var så liten, första gången han kom hem till mig så visste jag inte vad jag skulle kalla han, jag hade ju aldrig träffat han innan.Visste inte vad jag skulle säga, jag tog stilla ett tag och gömnde mig bakom mamma.Efter den gången hörde han inte av sig på 3-4 år. Då insåg jag att han ville bara träffa mig när det gick för han, han har aldrig ringt och sakt grattis till mig och när han ringer vill han bara veta om jag går kvar i skolan.Jag är så less på allt jusst nu. Ett barn ska aldrig få leva utan en förälder, men jag hade min mamma som hjälpte mig, hon fanns där för mig när jag hade det som svårat. hon är som min bästavän, jag kan prata med henne om allt.Idag så vet jag att min pappa inte bryr sig om mig, han skulle nog skita i ifall jag gick bort, han skulle inte ha nått att vara ledsen över, han har ju aldrig kännt mig, Han vet inte en vad min ögonfärg är knappt. Jag har ingenting från han. Och nästa gång han kommer till svergie kommer jag inte ta imot han efter allt han har gjort mot mig, Han bor ju ändå granne med Svergie, Han bor i Norge.Men han ska kunna ta sin hand och ringa en gång i veckan, men inte ens det, iblad blir det inte ens en gång om året. Jag vet inte hur det känns att ha en pappa & jag vill säga till alla ni som har en pappa, Ta vara på han, han kanske inte kan göra allt för dig men han kan göra något för dig.  


Nu har det gått yttligare ett år (2010) han har inte hört av sig än.

Har inte pratat med han sen jag var 14 ungefär och nu blir jag 19 i år.

Av Alajza - 13 april 2010 17:21

  


När värmen kommer helt så blir det att gå ut och gå =)



Och idag fick jag reda på att vi börjar kvart i ett på tisdagar,

Dom har tydligen ändrat det och dom hade inte sakt något till

någon i klassen så jag satt i skolan i 4½ timme och inte gjorde

ett skit!

Dåligt dag, men som tur så har det vart sol och värme hela dagen

som har fått mig på bra humör ^^,

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards