life of alajza

Alla inlägg under april 2010

Av Alajza - 12 april 2010 12:17

Nu har jag precis ätit , Det vart en salladstallrik med fetaost, mumsgottgott.

  


Av Alajza - 12 april 2010 09:00

God morgon..


misssade min buss så tar nästa, orkade inte springa ut eller stressa ;P så får komma lite försent idag. Åh i natt har jag vart jätte orolig för en persson, hon/han gick i 6 timmar i inatt för att komma till örebro, och jag tänka hemta perssonen med bil men ¨det ville hon/han inte.. Så jag har inte sovit så värdt bra, men fick ett sms vid åtta där det stog att den var framme där den skulle. Så hon/han ska sova hos mig i natt..


Nu ska jag upp och fixa håret lite, sen blir det att gå ut till bussen. hörs sen


PUSSS...


  

Av Alajza - 11 april 2010 18:13

      

 


vad heter peronen ? Den första som gissar rätt får en länking (:


En stor del av mitt liv ägnar jag att teckna, Inte så väst jätte bra men jag kan

tecka lite (:.  


http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=justmealajza 

Av Alajza - 11 april 2010 14:18

ojojoj Här har vi kissie (Alexandra Nilsson) som är helt omedvetet vet att denna bild tas av Jackie. Herregud säger jag bara, Kissie är inte så fin som hon tycks famså vara. Som Jackie uttryckte sig ''Checka in fläskpaddan med aknen!''

HAHAh dog av garv när jag såg denna bild , kommentervad ni tycker om bilden =).

     

Av Alajza - 11 april 2010 13:50

HEMMA I ÖREBRO :D




jag är hemma nu i älskade örebro.

Kan ju säga att ingen i dalarna har

ju stil på kläder. herregud.. (tur att någon har det då ).


Har saknat min blogg och mina underbara läsare. men nu är jag back =D.



Lite bilder som togs =)

                                          

 

 

Har man lite tråkligt så kan man också

teckna/måla =), 

Av Alajza - 9 april 2010 15:29

Fredag..

 

 

snart ska jag packa det sista som är kvar sen

åker jag till dalarna.

Alex är hos mig nu och vi ska äta lite och stuff innan vi åker.

 

Och det värsta är att jag kommer inte kunna blogga något på 2 DAGAR! kommer seriöst dö. liksom bloggen och ni läsare är ju helt underbara. kommer kännas lite tomt att vakna upp och inte kunna blogga något , snyft.

 

ne nu måste jag packa, hörs sen snuttisar(:

Av Alajza - 8 april 2010 23:23

bara för att jag är så himla snäll, så visar jag deras hemsida, ta gärna en klick in =) jag brukar kolla själv ibland

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards