life of alajza

Alla inlägg under mars 2010

Av Alajza - 20 mars 2010 17:22

Denna här fina tröja fick jag av min kusin denise , Tröjan är köpt på only , besök hennes blogg   -> http://dezzaaan.blogg.se/

Och tröjan har jätte bra passform, den är töjbar , och den går under rumpan

så man kan ha leggins till om man vill :) 

  

Tack för tröjan gumman ^^ <3

Av Alajza - 20 mars 2010 14:14

Campingvogner

 

Min mamma tog fram dom hära, dom är ju nya, (tror jag har inte sätt dom tidigare). Dom var jätte goda , någon mer än jag som har testat dom och vilka av alla sorter föredrar du? :)

 

    

Av Alajza - 20 mars 2010 12:24

Lite bilder sen igår..


         


Denna muppgia bild bjuder jag på ;)

Av Alajza - 20 mars 2010 11:44

Lördag..

 

 

Som ni vet så var jag på krogen igår ( jag är inte bakis som tur är ;) ) och hade det jätte jätte trevligt ahha ^^ Träffade gammla som nya folk. och jag träffade fanfolk, det var lite kul, (: . Snart ska jag hoppa in i duschen sen ringa min mor och se vad hon gör. Bilder kommer in senare, för nu sitter jag på min systers dator, för min är där nere och orkar inte springa ner    

 

Vad gjorde ni igår då kära bloggläsare?

Av Alajza - 19 mars 2010 18:51

  


Min snygga pjamas/sovdress, visst är den gulligt :) ,

Av Alajza - 19 mars 2010 18:40

haha visst är min kaffetermos fin ?

var bara tvungen att visa den för er, för den är så snygg ? ( superwoman  )


  

Av Alajza - 19 mars 2010 14:42

Nu är min älsklings alex här , nu ska jag umgås lite med henne så vi ses senare ^^,

Av Alajza - 19 mars 2010 13:46

Väntar påm min Alexandra..

 

 

Nu är jag hemma och väntar på Alexandra kommer hem till mig.

Usch inget fint väder ute , och nästa vecka ska det snö igen, F*n

jag vill inte ha snö nu, hatar verkligen det. Kankse flytta utomlands där

det finns sol och värme året runt ? Åhh längtar tills jag mamma,farmor och min styvfars syster åker till paris och shoppar . Fick ju en resa dit när jag fyllde 18, men jag väntade med att åka för jag vill att det ska vara sol så slipper man gå med vinterjacka och massa tjocka kläder ^^

 

Hur ser eran dag ut idag då kära bloggläsare ? (:

 

  

så klockren ful bild.

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards