life of alajza

Alla inlägg under mars 2010

Av Alajza - 22 mars 2010 20:59

Hahah han är ju för bra , :D

Av Alajza - 22 mars 2010 20:39

Den nya busstabellen.

Okej, den sista bussen går hem halv 2, dåligt att dom ändrade det. :/

Men det är bra att min buss fortfarnde går direkt från mig till min skola,

så behöver inte byta buss , sköönt.


    

Av Alajza - 22 mars 2010 20:31

Glömde visa er dom hära fina örhängerna :)

Har haft dom typ 9 mån och användt dom ca 5-6 gånger,


    

Av Alajza - 22 mars 2010 19:12

Jag är beronde av att köpa skor.  

 

usch måste sluta köpa nya hela tiden, men kan inte låta bli, ser ni inte också att dom hära underbara skorna vill bli gådda?

 

 

                    

 

 

 

Av Alajza - 22 mars 2010 18:33

Har precis kommit hem från affären, Vart på willys med mammsi i västhaga. Nu står hon och lagar klart maten, åh äälsklar hennes mat, alltid god och nyttig, idag blir det kyckling och någon konstig grej hon har mixat ihåp,och ris till, haha har ätit den flera gånger men vet inte vad den heter. Min mamma är så bra av sig, hon testar jämt nya maträtter och massa annat, hon älskar att stå i köket, och jag kan nog säga att hon alddrig har lagat någon äcklig mat förutom när hon ''råkade'' hälla ner lite för mycket krydda så man brände halsen av sig, mn nu har hon tagit det lungt med den, vet heller inte vad den heter. men satan vad starkt det var >_<. Men min mamma är ändå bäst. Nu vart maten klar , här är en bild, Grymt gått är det ,


Min mamma är bäst på att laga god och hälsosam mat   

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards