life of alajza

Alla inlägg under mars 2010

Av Alajza - 22 mars 2010 18:20

Dagens små smycken bestod av en ring och en klocka.

Passa jätte bra till nästan alla kläder. och när man har dom här på sig

så blir det inte för mycket eller för lite, jätte bra och ha lite större ring en vanligt.

Klockan är liten och enkel med små nitar eller vad man ska kalla det   

 

Love it

 

  

Av Alajza - 22 mars 2010 12:43

Funderar på att köpa nya underkläder ^^, är grymt suger på att köpa något udda , haha gillar inte att ha likadana kläder som alla andra,    Vissa kläder ska man ju bara ha när man är med sin lover;).  



       

  

Denna är ju grymt cool eller vad säger ni ^^ ?

  



Av Alajza - 22 mars 2010 12:10

Nu är provet avklart, och det känns som att det gick bra. Hoppas  

Snart ska jag ha datakunskap , och på den så ska jag göra idrottsuppgiften vi gick förra veckan, som ska vra klar tills på fredag. Och på onsdag har vi matteprov, usch nu är det mycket som händer här i skolan. knappt så jag orkar öppna alla böckerna, men men vill ju ha en bra utbildning   , bara att tänka framåt, Jag går ju barn och-fridtidspogramet, och många tror ju att det inte är så mycket plugg inom det ämnet, men då kan jag säga att när har ni fel, Man ska veta hur man behandlar barn beroende på deras ålder, och vilka behov alla barnen behöver. Vi har läst så enormt mycket om barn och deras skolgång och få en inblick hur dom tänker och uppfattar omvärlden.

Alla tror att det är bara och ta en person och sätta in på en förskola ( dagis ) Men så går det inte till , det är så enormt mycket en pedagog behöver veta om barn.

Jag älskar denna linje och jag tycker barn är underbara, men jag ska plugga vidare, för jag vill jobba med ungdomar.



Dagens fråga till er :

Vilken linje går du eller vad jobbar du med?  

Av Alajza - 22 mars 2010 10:12

Nu är jag i skolan har precis läst på  till en prov ni ska ha snart, och jag känner att jag inte komer klara det , för jag har läst häftet en gång,. haha. denna vecka har vi så sjukt mycekt att göra , vi har många prov och redovisningar,

Idag har vi ett prov och en redovisningv i ska göra, Vi fick låna en bok från bibloteket i skolan och vi skulle a läst ut den till idag,och sjävklart så tar jag den tjockade boken som finns, och jag har inte ens kommit till hälfen av den,. men jag vet ju vad den handlar om , Boken handlar om en tjej som lever ett dubbel liv. Hemma är hon muslimen med slöja och i skolan är hon den blonda och blåögda Jamie. Hon har bytt namn i skolan, och använder sitt riktiga namn hemma. ( kommer inte ihåg vad hon hette ^^ , ,men har det ner skrivet på ett papper.) Boken heter , 10 saker jag hatar om mig själv, författaren har även skrivit boken, ser mitt huvud tjock ut i den här? .Nu ska jag dra på lektion, skirver mer den när jag är klart med provet, ^^


Pussss så länge (:


  

Av Alajza - 22 mars 2010 07:12

God morgon,


Vaknade av att min pojk ringde och väckte mig,

Så jag inte skulle försova mig, haha gullt^^.

Nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på musik, och sminkar mig lite ;)

sen ska jag byta om och får hoppas på att jag hinner med bussen som går

08.06 från mig ;d. men nus ka jag fortstätte fixa mig, hörs senare PUSS

Av Alajza - 21 mars 2010 23:49

Nu är jag hemma..


Från bion, jag och älskling kollade på filmen Farsan , Den var grymt bra, den måste ni ju se, om ni inte redan har sätt den, ahha tror jag var den som skrattade högst av alla där inne ^^,. Nu ska jag lägga mig och mysa lite med älsk, han åker till stockholm i morgon klocken 06.00 och är där i 2 dagar   haha men jag överlevar 2 dagar utan han   .


God natt kära bloggläsare ^^

    

Av Alajza - 21 mars 2010 18:34

Nu har min underbara mamma klippt mig :) jätte fint vart det.

Älsklingen ringde mig nyss och fråga om vi ska gå på bio kväll.

Så det blir nog att se en film ikväll med han ,

Hmm har  ni någon film ni föredrar?

Jag vill se Remeber me eller farsan . Någon som har sett någon av dom?

Av Alajza - 21 mars 2010 18:21

Hade lite tråkigt en stund så jag satte mig och spelade lite :)

Är jag inte duktigt    8 home runs av 10.


  

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards