life of alajza

Alla inlägg under mars 2010

Av Alajza - 26 mars 2010 18:16

Nu är jag hemma hos min älskling, ska ner och säga hej till hans pappa som precis kommit hem, och snart kommer hans mamma och hans bror hem också. Ikväll blir det at kolla tv och mysa ^^. Åh har saknat hans mamma jätta mycket, hon är underbar ^^ älskar henne..

Skolan har vart seg idag.och jag hann klart med idrott uppgiften vilket jag trodde jag inte skulle göra. Nu ska jag kolla lite på tv (:

Av Alajza - 25 mars 2010 21:18

funderar på att bli blond igen?  

Av Alajza - 25 mars 2010 18:18

Nu är jag äntligen klar med BFuppgiften som vi fick idag och ska vara inlämnad i morgon. inte för att skryta men jag är liksom BÄST! jag har pluggat hemma desutom, den är verkligen inte mitt rätta jag.ahaha, snart blir det att stor rensa mitt rum har två stora lådor fyllda med pappersarbete som jag ska bränna upp. ( dom är typ 4år gammal ) så orka ha dom kvar , ligger ju bara ändå och ruttnar ahha ^^.

Kom ner till mitt rum nyss, har lagat mat och ringt lollo och min älskade david, som jag ska träffa i morgon.. Brudar vi får ta allt nästa fredag ist , Mitt rum är just nu katatrof!! jag är en flicka ju så vet inte vad jag hade förväntat mig, ligger liksom kläder skor smink och massa grejjs överallt! Typiskt tjejer likosm..




Av Alajza - 25 mars 2010 12:40

Ska man börja videoblogg istället för att skriva? eller vad tycker ni ?  

Av Alajza - 25 mars 2010 12:24

I plugget just nu då , uuh orka inte >_<

tittade runt lite och kom in på hon fokis eller vad hon heter^^

gud vilken söt flicka, hon vr ju hur gullig som helt.

snart ska jag ha matte prov..

ååååååh imorgon smäller det ju ^^, jävlaar vad kul och jag min älsklingsbrudar ska ha. Det kommer bli många bilder, så hoppas ni orkar titta på alla på lördag när jag har lakt in alla i datorn. thhihi, hmm vad sägs om att börja videoblogga ? hahah , i morgon kankse det slinker in någon video   



nu ska ja dra på lektion hörs när jag kommer hem. PUSSSS

 

 

Av Alajza - 24 mars 2010 22:40

Idag har jag vart med David, Lollo och Peta och fikade , satt typ 2 timmar och snacka och min pojvän (David) satt helt tyst, ahha ,hmm kankse för att vi bara snackade girltaking hela tiden, Men men, han stog ut (: haha, efter dom 2 timmarna så drog jag och älsk hem till mig, sen så gick vi över till min granne, blev överbjudna på mat, så vi åt grillat och massa gottigott. nu ska jag sova.


ps jag älskar dig david, <3




 

//Alajza

 

Av Alajza - 24 mars 2010 21:28

Alla kommenterar helt fel till fel text.

Kolla på bilden nedan så ser ni hur ni kommenterar något inlägg, hmm, det kan vara knepigt när man inte vet vart/hur man ska kommentera 


  

Av Alajza - 24 mars 2010 19:58

    

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards