life of alajza

Alla inlägg under mars 2010

Av Alajza - 29 mars 2010 17:08

frågan är om man ska göra bröstförstoring och läppförsstoring?

Grymt suger liksom, det sitter ju på mig, så det skadar inte någon annan  

  

  

Av Alajza - 29 mars 2010 16:47

dålig uppgratering  vart hos älsk och har inte haft dator med mig men

nu är jag hemma äntligen ^^, vart med älsk hela helgen och haft det jätte mysigt.

Idag blir det bara att koppla.

När jag satt på bussen på väg hem så åkte den förbi ett hus som jag var jätte mycket i för några år sen, har både goda och dåliga minnen där i från, ahha undrar om han bor kvar på samma ställe?!!.

På onsdag ska jag hoppa och åka hem till david mamma , för hon fyller år då ^^

thih ska överraska henne lite, (:


nejnu ska jag packa upp lite, hörs senare

Av Alajza - 28 mars 2010 23:22

Nu ska jag kolla film med älsking och mysa lite , och i morgon åker jag nog hem till mamsi (:   

Av Alajza - 28 mars 2010 17:40

 

Av Alajza - 28 mars 2010 11:01

Hur skulle mitt liv se ut om jag inte träffade dig?

Jag kommer aldrig glömma första gången vi sågs,

Ditt underbara leende  fick mig på fall,

Jag älskar dig mer för varje dag som går.

Jag kännde kärlek det var som magie.

det har gått 7 månader och känslan är kvar

samma känsla som första dag,

varje morgon jag vakar, du ger mig styrka och ger mitt

liv mening. Du är mannen i mitt liv,

Jag älskar dig.

Av Alajza - 28 mars 2010 10:58

Av Alajza - 28 mars 2010 10:49

 

hmm, kankse blir att dra hem idag.

Av Alajza - 27 mars 2010 17:02

Min Kärlek,

Jag älskar dig mer än du kan ana. Du är helt underbar, det finns ingen människa på denna jord som kan få mig att sluta älska dig, mitt hjärta tillhör dig, och jag älskar dom dagarna vi är tillsammans. Du gav mig hoppet om att älska tillbaka.Du visade mig var kärlek var. Och det finns ingen männska på denna jord som kan ta den plats du har i mitt hjärta. Även om vi har bråkat och skrikit på varandra så har vi alltid sakt förlåt och hittat tillbakat. Ingen är perfekt och det finns ingen som är det. alla har sina sidor, Och vi har studer som betyder jätte mycket för båda. Du är min klippa <3


 

Presentation


Kontakt: alajza.blogg.se

Har en annan blogg - alajza.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Åka utomlands.
 Campa.
 Vara hemma.
 bara sola,festa & bada.
 Jobba.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

alajza


Ovido - Quiz & Flashcards